Novas de interese - Terra de Outes


Detalle da nova:

La asociación Terra de Outes monta un «xardín da memoria» en recuerdo de las víctimas de la dictadura

     J.M. Sande      20/07/2009
Ver noticia

La Asociación Cultural Terra de Outes inauguró un «xardín da memoria» en el mismo lugar en el que, el año pasado, levantó el monumento a las víctimas del franquismo, justamente en el punto donde fue abatido por los falangistas el diputado republicano Luis Barrena. Fuentes de la entidad señalaron que, con el acto, pretenden «dar a dignidade que se merece a memoria de todas aquelas persoas que sacrificaron a súa vida e a súa liberdade non só para defender a legalidade republicana, senón tamén un mundo mellor e máis xusto».

 

 

Xoán Xosé Mariño, presidente de Terras de Outes, tomó la palabra y leyó una carta de agradecimiento de Marisol Barrena, hija del político asesinado, de agradecimiento por el homenaje brindado a su padre. Mariño se dirigió a las setenta personas señalando que el objetivo de la asociación, con el acto, es arrancar el puñal «de ignominia que os axentes da opresión franquista chantaron no corazón dos que amamos a liberdade».

 

El catedrático Lourenzo Fernández intervino para reivindicar la memoria histórica, porque «a setenta anos daqueles feitos, seguimos sen coñecer datos esenciais sobre as vítimas da represión, e a lembranza individual predomina sobre a memoria pública».





Logo Terra de Outes

Terra de Outes

Local social parroquia de Outes, s/n. C.P. 15239, Outes (A Coruña)
Tlf:  (+34) 634 416 574